Monday, April 10, 2006

Balti

This is Balti.

Balti is the name for a style of curry first being served in Birmingham UK since 1975, most likely taking its name from the steel or iron pot.

Balti is not only delicious but also cheap. And customers who wish to drink are welcome to bring their own alcohol with them. So we brought lots of Beers!

9 comments:

Anonymous said...

Looks delicious

Anonymous said...

噂の鉄鍋カレーね!
おいしそーーう!
今日はカレーにしようかなぁ。。。

Anonymous said...

ちょっと、なんすごく大きくない!?テーブルにのりきれてないよ!どうやってやいたの!?
んー安くて、美味しいんだったら、私にピッタリ!あまりの、美味しさゆえ食べ過ぎぬようジュン殿。;)

Anonymous said...

おっと、ちなみにナンの大きさにびっくりしてるRIEでした!何が大きくてビックリしてるのかかいてなかったね~(smile)

James Heneghan said...

オイシソウーーーーー!

obwegesser said...

emma>Yes, it is! Do you like spicy foods?

Sayako san>そうです、これが噂の。。。です!しかし、この地の自慢できる食べ物がこれしかないってのも悲しいのですが。今日カレーですか!突撃していいですか?;P

rie>今回は大人数だったので、ファミリーサイズのナンを頼んだら、これでした。でもね、私は福岡のJanJanのもちもちナンの方が好きよ!最近行った?

Heneganov>そうでしょ~!hehehe

Anonymous said...

もちろん食べにつれてってくれるよね?

楽しみ♪楽しみ♪

obwegesser said...

Keiko>Of course! You cannot miss it!

Anonymous said...

*SLURP*